loading...

98music01

,    ,    متن اهنگ سامان سیف بارون,    اهنگ سامان سیف عمرا,    متن فول البوم سامان سیف,    تمام اهنگ های سامان سیف, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 32 دوشنبه 30 دی 1398



,   
,    متن اهنگ سامان سیف بارون
,    اهنگ سامان سیف عمرا
,    متن فول البوم سامان سیف
,    تمام اهنگ های سامان سیف
,    سامان سیف دورت بگردم
,    سامان سیف اللهی
,    متن اهنگ سامان سیف دستامون تو همه
,    متن ریمیکس آهنگ دورت بگردم سامان سیف
,    متن اهنگ سعید شهریار دورت بگردم
,    متن آهنگ
,   

 

با چشای خودم دیدم این آدما بهم میگن

این دوتا دیوونن که منتظر بارونن

آره همینه همینی که هست

یه تنه شدی واسم همه کس

آره خود خود خودشه همونی که من میخوام و بس

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

بارونه بارونه بارونه وای که عجب حالیه

حال من خوب نی عالیه هوا دوتایه

دوست دارم تورو خیالت راحت برو

بگو از دست نمیدم تو هیچ حالت تورو

بارونه بارونه بارونه وای که عجب حالیه

حال من خوب نی عالیه هوا دوتایه

دوست دارم تورو خیالت راحت برو

بگو از دست نمیدم تو هیچ حالت تورو

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

دستامون تو همه جلو چشمای همه

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه







برچسب ها متن اهنگ سامان سیف بارون اهنگ سامان سیف عمرا متن فول البوم سامان سیف تمام اهنگ های سامان سیف سامان سیف دورت بگردم سامان سیف اللهی متن اهنگ سامان سیف دستامون تو همه متن ریمیکس آهنگ دورت بگردم سامان سیف متن اهنگ سعید شهریار دورت بگردم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو