loading...

98music01

آهنگ بی وفا از ایمان استاردلم طاقت بیار ایــن غـم بی وفایی رودیگه یادم نیــار روزای آشنــایی رودلم غصه نخــور بــذار بره بذار برهاونم یه بی وفـــا بود که فقط مسافرهسهم منو تو شده از او فقط یه خاطرهبی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 چهارشنبه 22 خرداد 1398

آهنگ بی وفا از ایمان استار


دلم طاقت بیار ایــن غـم بی وفایی رو
دیگه یادم نیــار روزای آشنــایی رو
دلم غصه نخــور بــذار بره بذار بره
اونم یه بی وفـــا بود که فقط مسافره
سهم منو تو شده از او فقط یه خاطره

بی وفا
عیبــــی نداره برو من خدایی دارم


دیگه تمــومه کارم بذار بـــرو گریه نکن کنارم
بی وفا
عیبی نداره برو بذار بسوزم به پات
بذار بمیرم برات حلالم کن اگه بدی کردم باهات

تو رفتـــی امـا یـــادت بمــــونه
هنوز همونم یه عاشق دیوونه
تو رفتی اما من هنوز همـــونم
هنـــوز بیاد عشق تو میخـــونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو